ក្រោយពីកម្ពុជាបានជួបប្រទះនៅសង្រ្គាមអស់រយៈពេលជាង ៣០ឆ្នាំកន្លងមកប្រទេសកម្ពុជបានរងការខូចខាតនៅប្រព័ន្ធហេដ្ឋារចនាសម័្ពន្ធជាច្រើនដូចជាធនធានមនុស្ស រួចមកកម្ពុជាបានខិតខំក្នុងការអភិវឌ្ឍន៏ធនធានមនុស្សរបស់ខ្លួនដើម្បីកសាងប្រទេសជាតិជាថ្មី។ហើយសព្វថ្ងៃនេះផងដែរការអភិវឌ្ឍន៏វិស័យអប់រំនៅកម្ពុជា ស្ថិតនៅក្នុងដំណាក់កាលបឋមនៅឡើយបើប្រៀបធៀបជាមួយប្រទេសជិតខាង។ ថ្វីត្បិតតែកម្ពុជាយើងយឺតដាច់ឆ្ងាយពីប្រទេសជិតខាងក៏ដោយ ក៏កម្ពុជាយើងខិតខំពង្រឹងខ្លួនក្នុងការអភិវឌ្ឍន៏នៅយុគសម័យ Digital។ ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាព័តមានដើម្បីឲ្យឈានទៅរកការបង្រៀន និង របៀបរៀនតាមគោលកម្មវិធីសិស្សមជ្ឈមណ្ឌល។
1. កម្រិតទទួលបាន និងកម្រិតប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាព័តមាន និងសារគមនាគមន៏
បច្ចុប្បន្ននេះកម្ពុជា ជាប់នៅចំណាត់ថ្នាក់ទី៨ ក្នុងចំណោមប្រទេសទាំង ១០ជាសមាជិក
អាស៊ានដែលប្រើប្រាស់នៅប្រព័ន្ធព័តមានវិទ្យា។ ដោយឡែកក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ននេះគេសង្កេតឃើញមានការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធព័តមានវិទ្យា មានការរីកចំរើនតែនៅក្នុងទីប្រជុំជនតែប៉ុណ្ណោះដូចជាហាងកាហ្វេ មានអ៊ីនធើណែត មានតែនៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញនិង តំបន់ទេសចរណ៏សំខាន់ៗតែប៉ុណ្ណោះ។ ចំនែកពលរដ្ឋ៨០%នៅតាមទៅជនបទវិញពុំមានឳកាសក្នុងការប្រើប្រាស់ Computer ទេហើយការទទួលបានព័តមានគឺ ពឹងផ្អែកលើវិទ្យុនិង ទូរទស្សន៏តែប៉ុណ្ណោះ។ ហើយម្យ៉ាងទៀតដោយសារតែ Internet មានតម្លៃថ្លៃ និង កង្វះអគ្គិសនី និង ខ្វះការយល់ដឹងពី Computerផងទើបអ្នកជនបទមិនបានយល់ពីការប្រើប្រាស់នៅប្រព័ន្ធព័តមានវិទ្យានេះ។
0 comments :
Post a Comment